понеделник, ноември 20, 2006
Не искам даскало..:(

Добро утро....Не мога да си отворя о4ите.Снощи си легнах в 2 без 15.Със Сал 4атихме и се хилихме като ненормални,обсъждахме Мана и още пове4е се смяхме...Ох,как не ми се тръгва за даскало,не е истина.Ще правим контролна по алгебра,аз естествено нищо няма да направя,коннтролна на думи по английски и допълнително 4 часа учене на Презънт Пърфект.ЩЕ УТРЕПЯ БАБА СИ!АРГХГГГГГГГГГГХГХГХ УЖАС!Как смее да подслушва телефонните ми разговори?!За ква се мисли!?ВЕЩИЦА!......
Офффффф няма да спре тая жена да ми лази по нервите.То това и е като хоби,мама му стара.На вси4кото отгоре всяяка сутрин нахълтва в стаята ми и запо4ва да крещи кога ще ставам и кво ще обли4ам...Не си ли е моя работа бе?!Аз спя,а тя се къса да вика.За всичко ми търси сметка.Пууу нахалитет.Ай няма да говоря за нея щото рискувам да си с4упа монитора.
Докъде бях стигнала?А да.Училището.Ми кво да се прави,поне съм втора смяна и се наспивам.След 20 минути трябва да запо4на да се приготвям.Aдам Броуди е голям сладур^^.Ииии това е от мен засега.Айде до следващия път,мили мои :D
posted by Amaya @ 1:31 пр.об.  
2 Comments:
  • At 8:27 пр.об., Blogger han4ito said…

    oooh milata den..ma da znae6,4e ne si edinstvena..i az sutrin kato trqq da staam vmesto da me ostavqt da se posavzema..te vikat i krqskat..i butat razni ne6ta..IZNERVQ6TO E!

     
  • At 11:48 пр.об., Blogger Amaya said…

    Na men li go kazva6 Han,az si umiram sqka sutrin :D

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates