неделя, ноември 12, 2006
NO Girugamesh NO Life
\/ Нещо май пак прищраках...хах колко нормално за моята особа.Особено когато е неделя иии не ми се налага да у4а,защото съм втора смяна...Снощи най-добрата ми приятелка "спа" у нас,легнахме си в 5 без 15 и трябваше да станем в 9 без 15,заради нейните 4астни уроци.Цялата ве4ер циклим на компютара,гледаме клипове,слушаме музика и се хилим като идиоти.Ем 4е кво,няма по хубаво нещо =).Та...за малко да заспя във ваната тая сутрин,щото от 4 4аса сън и досадно звънене на будилник трудно нещо може да ме задържи на крака...На всичкото отгоре нокътя на палеца ми се счупи най-позорно,а беше най-дългият ми и любим нокът.
Ух...момент да си заредя плейлис
та с песновките на Girugamesh.Евала,как ги изкопах тез,като феномен са =).Водят до пристрстяване....
Гладна съм...Какво ли да ям?Супа Маги=буламач от класа без нищо или пържени картофи=да ям след 2 4аса.Докъто ги обеля и изпържа 2 супи Маги ще съм изяла.Оф,ми май ще ги комбинирам две4ките работи.Мдам,отивам да си сготвя.Оставям си засега и надувам Girugamesh да се чува в кухнята ^^
posted by Amaya @ 1:44 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates