събота, декември 23, 2006
Ваканцияяя :))

Такам...ве4е сме във зимна ваканция и няма нещо по-хубаво (с изклю-
4ение може би на лятната).Сегаа съм в Ки4ука и скоро с майка ми ще тръгваме за Тракия.Сдобих се с нови ботушии и съм много щастливу.Отново съм влюбену^^Нищо необи4айно за мене.Ох майка ми ме вика ...айде ще продължа от Тракийска територия
***
Тъй,ей го дългоочаквания едит.Пу,до сега съм спала.Тъ,сега да разкажа малко за в4ерашният ден с майне гранде класе.
Сутринта като отидохме в нашето якуу даскало Лиляната се молехме да имаме намале4ни 4асове,но уви :(.В първият 4ас по български пяхме коледни песни на г-жата ни по Бг и тя се радваше ^^.После нашата велика класна г-жа Сарова заяви 4е само ще проверим домашната и ще направим тест на 5-ти Юнит и пове4е няма да се занимаваме с никъв английски за тая година ^^.Говорехме си и се смяхме като луди.От ИзаААаа си полу4их подарък-суперско бяло плюшено ме4е и то ,горкото,полу4и шантавото име Богоден,не ме питайте защо :D.Постоянно се гуушкахме и се кефехме.Вси4ките 8-ми класове ни беше обзело яку настроение^^.След тва се отправихме към Халите където аз,Иза,Катето,Гига и Елизабет-банкера се настанихме в кафето.Поръ4хаме си кафета и коли,естествено и едни такива кремове-десерти.И отново смях на поразия.Бетито изръси 4е кремовете са направени от "Крем Оле",аре пак смях.Гига вървеше с шал вързан за гъза,щото в даскало беше седнала на дъвка.И шала се залепил за дъвката.(Пояснявам-шала е на гаджето й).След това се наредихме до ледената пързалка и гледахме как хората дават пари за да падат.Голям смях и там.После се обадих на Лилиту (майка ми)иии се втурнахме по магазине да си купя ботуши,е купих си.Преди това в Халите с Катето,Гига,Иза и Бетито слизахме нагоре-надолу по асансиорите и хората ни гледаха опулено.Ескалаторите в новия търговски център също ни се понравиха доста^^.Та...наистина беше един сууперски ден.Ест от утре откриваме сезона на кафенетата.Тва е от мен хорица,засега.Айде Весели Празници!!!
П.С.Не можете да си представите какво удоволствие изпитвам 4е се махнах от стария ми клас.Дааааа умирам от кеф.Старият ми клас беше най-гадното нещо,което ми се е слу4вало.7А 2005/2006 СОУ"Св.Софроний Врачански" СЪКС отвсякъде.Айде Пийс \/
posted by Amaya @ 12:57 пр.об.  
2 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates