петък, януари 19, 2007
Един безмислен пост...вол.7
Алоха ви ;).Завърнах се ве4е,без температура.Мда,прекарах го грипа (иначе нямаше да съм аз).На всичкото отгоре имам и синозит,мама му стара.Ся компютърът ми пак загравя и ще трябва да го изключвам,но свалям новият клип на Gazette-Hyena и ще-не-ще ще седи вклю4ен още малко.Не бях на даскало тая седмица,леле така ми липсва класа,искам да ходя.Преди в 60-то (ужас ужас) се кефех като съм болна щото не ми се налагаше да хода на даскало и да се виждам с определени индивиди ,пууу.Кеф кеф 4е се махнах,бахти шибания бивш клас.Та...нямам търпение ве4е да се върна в даскало и да си вида тайфата.^^Голяма скука е вкъщи по цял ден да седиш.Аре беее,сваляй по-бързо,88%.И не знам кво друго да кажа.Тъпо ми е и от 157845 години 4акам да ка4ат новата серия на One Tree Hill ама уви.На вси4кото отгоре и заразих и майка ми.Голяма съм шматка.Ся ще ида да си измисля да правя нещо.Айде 'орица,пийс \/
posted by Amaya @ 4:00 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates