събота, януари 27, 2007
Един безмислен пост...вол.8
Бих искала да добавя една песен тука но не знам как се прибавят само песни без клипове.А да,добър ве4ер на всички.Вече съм здрава,физически.Поздравявам ви вси4ки с Gazette-Nausea and shudder.В грипна ваканция сме : ) и си прекарвам 4уудно.Утре с една приятелка ще предприемем едно мини-пътеществие,няма да изпадам в подробности къде ще ходим,като се върна (дано да успея да се върна) ще ви разкажа :).Иначе около мен разни нови неща няма.В скайп никой с когото искам да 4атя се мярка и седа и слушам музичка.Навън вали/духа вятър.И през гърба ми преминават тръпки по4ти периоди4но.Странно е ама ми харесва 4увството.В събота ве4ер какво ли ми оставя да правя?Освен да ви залея с поредния безмислен пост и да гледам "Горещо" от 22.30 по Нова телевизия с Венета Райкова (т'ва като реклама се явява^^).Ина4е в душицата ми пак бушуват противоре4иви 4увства,хах,колко познато.Ама не искам да конкретизирам,понеже не искам да се разбира от всеки.Дано ми се изпарят тия мисли от кофата щото ще стане лошо.А ще стане лошо защото не искам историята да се повтаря.Друго какво да споделя?А да,най-накрая изгледах сериите на Уан Три Хил и Призън Брейк,така де-новите ка4ени епизоди.Доволно,ама сега пак няма какво да гледам и трябва да 4акам до следващите вторник и четвъртък.Из4етох си Хай-клуба в4ера и сега и без списание останах.Поздравявам ви още веднъж,този път оба4е с Gazette-Bath room.Ухилвам се в момента,направете го и вие : ).Ве4е се 4увствате по-добре нали?Аз определено се чувствам по един и същи начин...
Блогът ми се сдоби с ново наименование,напоследък 4есто му се слу4ва.Това е от една песен ,едно от малкото неща на английски в нея ^^.Но адски ми харесва.И песента,и тази извадка.И ми секна мисълта.Зациклих,мисля това да е за сега.Айшитеру вси4ки ви.
posted by Amaya @ 9:50 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates