събота, януари 27, 2007
Мразя ги!Мразя ги!Мразя ги!
ТОЛКОВА МНОГО ГИ МРАЗЯ 4Е НЕ ЗНАМ ДАЖЕ ДАЛИ Е ВЪЗМОЖНО!Защо винаги трябва да провалят ве4е УГОВОРЕНИ,бога ми,неща?!?!Щото трябва да ти развалят кефа и да ти скапят настроението,ще ми отговорите вие.И сте прави!Точно за това го правят.Всичко си беше уговорено,всички бяхме доволни,НО НЕ!"Духа вятър ,имаш синозит ,няма да излизаш неска".КАКВО?!Ще ум чупа дъртите кофи!Толкова гаден номер на са ми погаждали,дъртофелници!Сичките родители са еднакви,няма кво да спорим.Бясна съм! Два дена не бях излизала за да излезна неска,защото според майка ми не трябва да излизам всеки ден!Абе вие луди ли сте бе?!Годинките ви идват в повече,ДЕЙБА И РОДИТЕЛИТЕ ДЕТО ИМАМ!Не ща да ги гледам!И не ми се налага!Тоолкова съм ядосана 4е няма накъде.Не може ли веднъж и аз да си прекарам добре бе мама му стара?!ТЪПИ ДЪРТОФЕЛНИЦИ.И СЪМ НАКАЗАНА ДА ЖИВЕЯ С ТЯХ!!!ДА ИЗ4ЕЗВАТ ОТ ЛИЦЕТО НА ЗЕМЯТА СИ4КИТЕ РОДИТЕЛИ!
posted by Amaya @ 11:46 сл.об.  
1 Comments:
  • At 10:12 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    искаме нови писанияаааааааа(още 30 000 пъти "а")

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates