вторник, февруари 13, 2007
Дзак!Как сте душици?Аз след малко смятам да си обирам крушите и да лягам да спя.Така съм се затъжила за леглото си,нямате си и представа.Утре е...Трифон Зарезан!Хаха да и Св.Валентин де...Хм...Знаете ли че това е 41-ят ми пост?: ) Незначително инфо,ама все пак аз да си мина по реда.Очите ми се затварят,всъщност последните били са били затворени постоянно.Гледах,но не виждах.И всичко ми минаваше като на късометражен филм.Сега имам чувството ,че съм на пауза и след малко ще дам "връщане назад".Хахаха толкова безмислени неща отдавна на съм измисляла.Та...смятам да отида и да се просна в кревата,пък току виж се наспя както трябва.Весело изкарване пожелавам утре на всички влюбени и пияници!(без лични чувства).Айшитеру всички ви :)
П.С."ти си като поезията, красива и не я разбирам много много - прекрасни неща сте!"-мога само да пожелая на всяко момиче да чуе за себе си това и да го оцени така както го оцених аз.
posted by Amaya @ 12:22 сл.об.  
1 Comments:
  • At 5:03 пр.об., Blogger Russalia said…

    хех, Ден, честит празник.
    какво купи, бтв =Р
    иначе аз само минавам да отбележа, да се напиеш тази вечер, защото бифор ол, сейнт Велънтайн' с дей или Трифон Зарезан, празник е=> алкохола винаги е уместен при такива поводи 8)))
    да си прекараш супер, пльок <3

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates