неделя, февруари 18, 2007
Аз ви казах ,че бутонът ще се превърти назад.
Както и да е,няма да ме разберете за какво ви говоря,нито имам особено желание да разказвам.Неделя е,утре отново съм първа смяна.След минутки ще влизам в банята и ще релаксирам цял час ,предполагам.Ще надуя Gazette-Chiruzu.mp3 така,че да се чува в банята и дъълго няма да изляза.Преди това обаче реших да ви изненадам с още един пост,почетният 42-ри.Дори няма какво особено да кажа.С какво ще се занимавам днес?Ще се изкъпя,както ве4е казах,след това ще се опитам да разбера що е това геометрия и уроците за окръжности.После ще продължа да издирвам песни,клипове и снимки на двете нови групи на които попаднах и които ме радвам и имам great expectations :) -Ghost и Sadie.
Сега ви поздравявам с Gazette-Defective Tragedy.Не сте я чували ,сигурно,но се почувствайте дълбоко поздравени от мен.Навън пак е студено и мрачно.Хах,понякога си мисля че времето следи настроенията и състоянията ми и се мени.Но какви ли глупости говоря,не всичко се върти около мен.И по-добре.Цветето което полу4их за свети Валентин увяхна.Не не,от баща ми е :).Днес баба ми го е изхвърлила.И какво от това,ще кажете вие.Да...какво от това?
Мисля,че е време да пътувам към банята.Пожелайте ми приятно излежаване.Студено ми е.Дано се стопля,не само физически.
П.С.Случвало ли ви се е сълзите ви да замръзнат докъто си вървите навън?
posted by Amaya @ 1:53 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates