петък, март 09, 2007
Един безмислен пост...вол.9
Хайл! :) Как сте душици?Уф,познайте...Утре съм на олимпиада по английски,втори кръг.В 8 без 15 трябва да висна пред училище...Лелеее как ме е яд.
Първо,честит 8 Март (малко с закъснение) на всички прекрасни същества от женски пол,считани за мои приятелки.Обичкам ви котенца,да сте ми живички и здравични 100 годинки^^.
Поздравче сега за всички с Dir en Grey-Kasumi.mp3 Особено за Тома,щото знам 4е тая песен не я харесва много много :D,на мен пък ми е една от любимите.Сега...не знам какво да правя.И не знам какво да пиша.Пак ми е скучно,наще са пуснали телевизора и аз искам не искам съм със слушалки.Леле,колко са неудобни...и тъпия кабел ми се мотае из пръстите като пиша.Досада.Ух...Айде да не пропусна слу4ая да се изФфФфФукам...
the GazettE HYENA

Add to My Profile | More Videos
posted by Amaya @ 11:42 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates