сряда, май 23, 2007
Gentle Lie
Не мислехте ,че ще се върна нали?Едва ли някой е забелязъл,че липсвам...
Ениуей...
Странно как само аз се радвам на дъжда.Вярно,имам известни пререкания със счупения си чадър ,но като изключим него и вечно мокрите крака изпитвам голямо удоволствие като вали.Може би малко хора осъзнават,че това всъщност е вода,падаща от небето.Представяте ли си ?Вода да пада от небето.Толкова вълшебно зву4и.И тя пада не по някакъв разплискан и хаотичн начин,всяка капка си има собствено място и не помръдва от него докъто не се разбие в земята.Прекарах около час вчера на терасата,гледайки дъжда.Обожавам барабаненето на капките през нощта,когато вали силно и те се удрят в ламарината на перваза ми.Въртя се неспокойно от шума,но в същото време по лицето ми се разлива някаква глуповата усмивка от звука.Представям си уличните лапми и дъждът ,който ги обгръща.Също и тревата,твърде уморена и полегнала,прекършена от тежестта на "падащата вода".Твърде интересно е когато чакам автобуса за училище-и двата дни валеше като из ведро и хората се суетяха около мен под навеса на спирката,прибирайки припряно чадърите си,мръщейки се на развалената си скъпа прическа.Дори и вече в автобуса,всеки се чумери и си търси място,развявайки мокър чадър и не искащ да излезе пак навън.Всеки бърза да стигне там за където е тръгнал и не обръща внимание дори на онази капка,която пада между веждите,спуска се по носа като скиор и капва върху горната устна.Ако има късмет да не бъде избърсана с досада,тя може да продължи по брадичката и устремено да се спуне по врата.Прави такива сложни и безкрайно красиви движения,а никой дори не я оставя да се порадва на времето,преди да се разбие долу.
Казвали са ми ,че продължителният дъжд измива всички лоши спомени и отмива срама и лошите постъпки.Чудя се кой ли е измислил подобна смешка.Как става ,незнам ,но вали вече около седмица и още не е подействало върху мен гореспоменатото.Изглежда "падащата вода" е просто една нежна лъжа.Лъжа толкова болезнена и толкова нежна,че чак ти се струва реалност.
posted by Amaya @ 2:51 сл.об.  
1 Comments:
  • At 12:05 сл.об., Blogger Metala said…

    Не само на теб ти харесва дъжда :)
    той е наистина много грациозен и красиж и мен много ме кефи като вали :) :) :)

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates