сряда, август 23, 2006
Началото...
Идеята за подобен тип сайт,ако мога така да го нарека, ми я даде една приятелка.Позната.Всъщност бяхме много близки.Колкото и тривиално да звучи ,краят на годината даде край и на много от отношенията ни.Казвам много,а не всички.
За това държа да кажа,че ако въпросното момиче види някоя ...идея в моя блог,взета от нейния...не е нарочно.Ще се постарая да няма подобни смущения.Просто ми хареса нейният.Всъщност преди взимах много идеи от нея,които в никакъв случай не могат да се нарекат копиране.Та си мислих...Защо винаги съществува начин отношенията м/у дадени хора да се развалят?Или по-лошо-забравят?Не говоря конкретно за гореспоменатото моми4е.Просто слу4аят с нея ме наведе на тази мисъл.Стари приятели не се виждат в продължение на години,забравят се,губят връзка.Дори губят желанието си за осъществяването на такава.А това вече е лошо,нали?
Всъщност тази вечер ме навежда на много мисли.Знам ,4е ако сега си легна,няма да мога да заспя.Всяка вечер вися до след 1 4аса и ми е трудно да заспивам преди това време.Усещам как наближава времето ,когато ще гоня автобуса за даскало,закъсняла.
Та...би трябвало с този първи пост да се представя.Може би е така.И въпреки всичко това е моя на4ин донякъде за самопредставяне.Аз съм момиче,на 14 години от Пловдив-наи-великият град.Правя неща,които правят вси4ки мои връстници.Е,почти всички.:)Като например-ходя напред-назад с приятели,вися на компютара си по цял де от липса на друго занимание (хей,все пак сме във ваканция),прекарвам голяма част от времето си в слушане на музика и гледане на филми,бъзикам се със съседа над нас и съм спечелила яда му...Все скучни неща,които в повечето случаи са тъй успокояващи и действащи добре в/у психиката ми.Не си падам особено по шляенето без причина.бичам да става на моето и много хора не харесват това,но пък какво лошо има?О я стига,все едно някой може да ме убеди че всеки път се прекланя пред чуждото мнение без да направи опит да се обоснове и самоподкрепи?Всеки обича да се издига в очите на хората,включително и аз.Животът ми е обикновен,но не се оплаквам от това.Харесва ми такъв ,какъвто е.Харесва ми това,което съм аз.Но не може да се нарече самовлюбеност.И все пак,какво е човек без самочуствие?Мишена за обиди и подигравки?Да,всъщност е това.И кой го заслужава?
Мисля да приклю4вам със самопредставянето си.Каквото друго да кажа,ще е глупаво.Затова...еми и аз незнам,едно хубаво и спокоино "чао" ми изглежда добър завършек.Ами...чао.
posted by Amaya @ 1:54 сл.об.  
5 Comments:
  • At 2:22 сл.об., Blogger Russalia said…

    Дени...като за начало...честито ти блогче.Веднага те адвам при дружките.
    И сега...искам само да знаеш,че много съжалявам,че вече не сме в такива отношения,в каквито бяхме последната година...и съжалявам,ако аз съм била причината.
    Но все пак...в момента нямам цвят от акация,който да ти подаря,но...
    Какво ще кажеш за още едно "WE ROCK!",ако ме разбираш =D

     
  • At 2:28 сл.об., Blogger Amaya said…

    Права си ,че и двете сме причината.Но не съжалявам за нищо през изминалата година.;)

     
  • At 5:17 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    den,mn qko blog4e :)vazhi6tavam se na na4ina ,po koito se izrazqva6,za6toto mn malko hora umeqt samo s nqkolko dumi da te zavladeqt.stra6no mn uvajavam teb i vsi4ko ,koeto pravi6 i te s4itam za istinska fr..nz za teb dali az sam takava,no nadqvam se ,4e nikoga nqma da zapomni6 s lo6o ludotu han4ii...cunki-munki po mucunki i USPEH v novoto daskalo,6oto nali znae6,4e 6a gi razbiem :pPp

     
  • At 5:23 пр.об., Blogger Amaya said…

    Благодаря,Хани,това всичко ,което си ми написала значи много за мен и те считам за мн добра приятелка :)

     
  • At 1:59 сл.об., Blogger Gera said…

    хей!зачетох се и ми стана мн интересно :)ама то как да не се зачетеш-Ден,винаги успяваш да ни заинтересуваш дори и с нещо дребно и мисля, че правиш от мухата слон,но(естествено)в супер добър смисъл(ако ме разбрахте,но кой го разбира моя изчанчен език)та-май говорих за насекоми и дебелогъзи животни,мисля че имаме голяма нужда от това да гледаме на малките неща като на големи и ти винаги ме навеждаш на тази мисъл.Е май е това(за сега)...А НЕ!!!Чакайте!!Исках да кажа,че дори и скучаенето с теб,Дени,е забавно!!!
    ^^:P:)xD^^

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates