сряда, август 23, 2006
Честно ли е?

Да,честно ли е да се събудя в 8 часа сутринта,при положение че съм заспала в 2.30?Трябваше да спя до 11 поне...Във все още сънената ми глава звучи сериалът на баба ми.Наистина много кофти започване на деня.
Като гледам това кафенце отстрани и ми се приисква да седи при мен и ароматът му да ме удря в носа.Жадна съм за клюки ,затово и днес ще си взема "Браво" и "Хаи клуб".Какво по-хубаво да правиш сутринта от това да четеш яко списание и да пиеш топло кафе с бисквити може би?Еми няма по-хубаво ;).
Сложих джезвето на котлона.Харесва ми живота у баба и дядо.Някак си всичко е тъй примитивно...Джезве за кафе,неавтоматична перялна,климатик само за хладно и т.н..
Тази вечер за пръв път от много време не сънувах нищо.Или поне не си спомням.Обожавам да сънувам,стига сънищата да са...как да се изразя...интересни ;).Всичко може да се случи в съня,абсолютно всичко.И е толкова вълшебно,изглежда истинско и като се събудиш се питаш наистина ли това е било сън или реалност.Поне моите сънища са такива.Понякога дори участват известни личности,о да,тогава става най-интересно.:))
Сега мисля да навестя кафето си с едно "Здравей..." :)))
posted by Amaya @ 11:45 сл.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates