четвъртък, август 24, 2006
Никога няма....Вол.1
Има много неща,които никога няма да забравя.Със всеки човек е така.И все пак си мисля,че си заслужава да ги спомена.
Никога няма да забравя...
1.когато разбрах за вродената си болест
2.когато родителите ми ме изненадаха с първият ми домашен любимец
3.когато за първи път чух Еванесънс
4.смъртта на пра баба ми
5.първият ден,в който се появих на даскало с метъл дрехи
6.лято 2005
7.когато баща ми ми купи компа :П
8.когато осъзнах че вече бившият ми клас е един голям булшит
9.няма да забравя как с Сал си водихме един тетрадки с бележки от даскало
10.екскурзията ни с класа-последната със стария клас-Крумово,Асеновград,Бачково
11....
Всъщност има много неща,които ще помня винаги.Това е малка част от иначе обикновения ми живот.От което не се оплаквам,разбира се.Хубавите моменти са сякаш твърде малко,в сравнение с лошите.За съжаление сме "програмирани" така,че помним и лошите стрни на животите си.Но пък ао ги забравим,тогава как ще се научим да не повтаряме грешките си?Ирония на съдбата наричам цялото това нещо.

posted by Amaya @ 1:32 пр.об.  
2 Comments:
  • At 5:38 пр.об., Blogger Russalia said…

    За булшита съм много съгласна...
    А за бърничките...редовно ги преглеждам =D

     
  • At 2:12 пр.об., Blogger Amaya said…

    Хахах да така е-булшит е.;).За наша радост ние не сме от тази чат :)

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates