четвъртък, август 24, 2006
Пфу...горещина



Мда ,наистина е много топло.Или може би на мен ми е горещо...Незнам ,но сякаш изгарям отвътре...Бях до Кауфланд и си купих...чанта :))).Понякога на човек му е нужно да си самоподари нещичко-действа като мехлем за душата.
Всъщност обичам студа.Чувствам се по-добре ,когато ми е студено.Когато съм със горнища и хубави якета.Незнам,може би повече се харесвам в този си вид.Обичам и когато навън е навалял много сняг.Всичко изглежда тъй чисто...Харесва ми да лежа на леглото под прозореца в моята си стая и да гледам как снежинките падат от иначе бялото небе.Толкова ми харесва да ги гледам как падат грациозно,изведнъж вятърът ги подхваща и започват да се въртят лудешки в кръг,след което отново се успокояват и изчезват от погледа ми.Кагато съм навън през зимата и вали сняг разглеждам снежинката и се любувам на това колко е съвършенна.Нейният живот е тъй прекрасен.И твърде кратък за да изпита каквито и да било болки и разочарования.Все пак това е просто замръзнала вода,нали?Просто начинът ,по-който е замръзнала ми харесва.В чудновата форма.Като бяхме малки правихме снежинки от хартия и ги залепяхме на прозорциите на ласните стаи.Приличаха повече на звезди :).Също обичам когато почти няма слънце.Обожавам вятърът.Сякаш тои отвейва всичките ти грижи и лоши мисли.Освобождава духа ти се чувстваш някак пречистен.Поне аз се чувствам така.Относно времето това са нещата ,които обичам-зима,облаци,сняг,дъжд и вятър...Няма нищо по-хубаво от прохладно време на саме със себе си...

posted by Amaya @ 11:18 пр.об.  
1 Comments:
  • At 3:56 пр.об., Blogger Russalia said…

    Ден,наистина е жега,душа,не си сам ти... *въздъхва уморено от горещината*

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates