събота, август 26, 2006
Поредният еднообразен ден...
Не можах да спя пове4е.Два кощмари ми дойдоха в множко,притова един след руг.Отказах се да правя нови опити за дремене,защото ми омръзна да сънувам прростотии и да скачам 2 педи от леглото във финалният момент.Е,първият сън ,който сънувах беше невероятен.Сънувах как с майка ми гледахме звездопад с още мн други хора-непознати.То пове4е прили4аше на фойерверки този свездопад и най-интересното беше ,че бяхме на въздъшно легло във небето...Появиха се три луни,звездите се разпръскваха и падаха като прах,блестящ и великолепен прах.:))Няма да си хабя времето за другите два КОШМАРА...Наистина се стресирах по тях.
Сега си свалям филм,трябва да го направя на диски да го гледам на двд-то,което в4ера получих.:)(парти)
И като гледам днес пак ще е топло...и пак ще прекарам по един и същ начин.Майната му на всичко,отивам да закускообядвам:Д:Д.Чао засегаа

posted by Amaya @ 1:00 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates