четвъртък, октомври 26, 2006
Тази песен ми къса сърцето...
Да,така е.Особено като започва.Докъто си слушам Cassis на Gazette се чувствам различно.Едно такова ми става тягостно и все си мисля за едно и също нещо и за един и същи човек.Тъпо.А всъщност не си заслужава.Понякога се чудя защо всичко не може да изчезва само като щракнеш с пръсти-чувства,мисли,хора-всичко.Ама явно не стават така нещата.Отново тъпо.
И всъщност защо го пиша ся тва?Щото няма какво да правя-мн просто и ясно.Утре отново трябва да 4уя отвратителната мелодия на алармата в 6 без 15 и с мъки да се изтърбуша от кревата.После айде пак се блъскай в рейсове като ненормалник.Искам кола.
Добре че поне времето прекарано в даскало е супер-велик клас,велики даскали,особено класната.Там се чувствам супер.Е,има някои хора ,които могат да се държат по леко по-разли4ен на4ин нооо не може вси4ко да е перфекциозно.Сега превклю4их на Ain't afraid to die на Dir en Grey.Песен,кояот също ме изпълва.И по дяволите пак мисля затва нещо.Аман.Искам да имам амнезия.И 4удно как винаги съвсем сами4ка успявам да се забъркам във вси4ки възможни и заобикалящи ме каши.Иронично е 4ак.И аз не знам дори сега как успявам да си изсму4а от пръстите това,което пиша.Или поне се опитвам,май не особено успешно.Или пък успешно...ох.Липсата на дълъъъъг сън ми се отразява явно.Ммм поне сега ми се събират 5 почивни дни-цели 5!!!То е като Дар Божи бе,Господи!Благодарско =).Ех ,постигнах първата си ухилена физиономия от 15 минути насам.Мда,тея дни ме е хванала манията да се усмихвам постоянно.Дори да се слу4и нещо кофти аз пак се хиля тъпо.И на кво се дължи?Нямам представа.И добре 4е нямам.Вече бая хора си забравиха блог4етата.И аз моя го бях занемарила,ма то едва ли има още хора дето го 4етат.Еми нищо де,то си е удоволствие да си губиш времето тука.Поне за мене е удоволствие.11 4аса...Затваря ми се о4ните ябълки....Хубаво е да спя,ама само ако не зная 4е утре пак ще вампирясвам рано.Ем такъв е живота.Мисля да зарежа дотука тоя смехотворен пост.И дано следващия процеди поне един лъч на надежда.
posted by Amaya @ 12:42 сл.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates