понеделник, октомври 02, 2006
Безмислен пост Вол.3

Ха,тез дни се чувствам супер :).И нз да има конкретна причина,ама ми е много яко.В даскало минах 1-ва смяна и сутрин в рейсвете се чувствам като в консервена кутия.Ужас...Сега слушам Пинк,тази новата песен.Много ме радва =)
Keep your drink just give me the money....I'm not here for your entertainment....
Иначе нещо ново около моята особа няма.Засега.Купих си нов скицник и...съм готова отново да творя =)...Не че нещо постигам ама много оби4ам да си драскам.:).
В даскало си прекарвам велико-сформирахме си "клюкарска тайфа" и искам да поздравя нейните членове:Айше,Гери Михайлова,Катето,Елина и Изаа...Знам 4е нямам как да го видят тоя пост ама аз да си кажа 4е ги оби4кам и ме кефят,клюкарската длъност ни се отдава безпроблемно ;).
Такам...кво друго да кажа...?А,да.С май бест френд се сдобрихме относно оназ простотия за копирането...та тъй,и ная нея едно голямо "гуш" и сори за лютите приказки дето избълвах по нейн адрес.СОРИ!Оби4ам те и не ми се връзвай на тъпотиите.
Ся ве4е наистина нз кво да кажа...Ми май няма кво...хайде бай от мен,до следващия безмислен пост =).
posted by Amaya @ 9:51 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates