понеделник, септември 11, 2006
Един безмислен пост...:D
Мда,безмислен ще да е... :)
Такам,първо искам да споделя с вас някой неща,които явно са ми взели акъла,защото съм си ги записвала тук-там.Започвам :Р
Любовта е пламък,който не може да бъде укротен и въпреки,че сме нейна доброволна жертва,ние не носим вина.Доверие е думата,която вси1ки любовници знаят,славното изкуство на опетнените души.Ние не носим вина.Колкото повече имаме,толкова повече искаме и толкова повече нараняваме сърцата си.Това винаги завършва със сълзи,така че нека продължим да се преструваме,че раят ни си заслужава чакането.Нека продължим да се преструваме,че всичко ще е наред.Нека продължим да се преструваме,че това ще е краят на копнежа ни.Нека продължим да се преструваме,че всичко е наред,когато се появяват съмненията,играта започва,тази,която никога няма да спечелим,винаги завършва със сълзи...
Мда,това много ми хареса и реших да го препиша и тук.Интересно колко много чувства са вложени в него и колко много гледни точки са изложени.Наистина ме впечатли :)
Други неща,които бих искала да имат място тук са моите рисунки,за съжаление обаче няма как да се появят тук.
Очертава се безмислена вечер.Отново съм пуснала Born на D'espairsRay,за кой ли път днес,не знам.Утре пне ще спя доколкото искам и ще задоволя мързела си.В продължение на няколко дни ставах към 9.30 ,защото с най-добрата ми приятелка трябваше да вървим по задачи,тъй де ,да си купуваме каквото ни душа иска.Удовлетворяващо действа.Трябва да опитвате,ако не сте го правели.
Бях до НОВОТО си училище да си запиша НОВИТЕ у4ебници...И осъзнах колко е близо началото на нещо напълно непознато и се притеснявам.Не се срамувам да го кажа.
Такам,мисля да отида да прочета някой и друг ред от "Повелителката на метлата".До следващия път...когато пиша.
posted by Amaya @ 11:59 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates