вторник, август 29, 2006
Моите приятели-закъде без тях
Тази тема я посвещавам на моите дружки-хората,на които мога да разчитам и мнгого обичам :).
Елена-изключително добър и забавен човек.Понякога може да те тръшне на земята от лафове :).Много си я обичам и държа на нея.Надявам се и тя да изпитва същото и пожелавам много късмет в танците,макар че не и е нужен,тя може да се справи със всичко.Елии,с теб съм и те обичкам!
Гергана-момичето си "ходи по тавана" :) .Страшно забавна и винаги може да се разчита на нея.Луда глава като мене.Всичко,което съм искала да и кажа,съм го направила :).Тя е дъ бест фор евър!Винаги се опитва да ме развесели и ме разбира.Всъщност не мога да изразя колко си я обичам.Герии,обичам те,шматке,даваи все така!
Десислава-това момиче е един от малкото хора ,с които мога да прекарам наистина прекрасно.Когато кръстосваме пътищата с нея,времето ни минава неусетно и изключително приятно.Десиии,душа,знаеш 4е те обичам,ама аз пак да си го кажа-оби4ам тее! :Р
Мария-бяхме в една група в детската градина.И се запознахме отново на курсовете(мразя ги ,мразя ги,мразя ги).Супер забавен и открит човек.Единственото нещо ,което ме караше да ходя всяка събота на курс бяха тя и Десито,защото ми е страшно забавно с тях.Мимз,страхотна сии,давай все така.Обичам те!
Ханна-на един акъл сме,може би.Забавна .но и малко стеснителна.Ханна е точен човек и много я уважавам-главно за у4астието и в 4асовете по Бг и литература :).Шегувам се.Ханна си е Ханна.Обичкам те,човекоо!
Русалия-преди бяхме много по-близко,но сега нищо не ни пречи да си спомняме с усмивка предишните ни лудории.Единственият човек ,който ме е разбирал безпогрешно.Обичкам,те,Сал:)
Цецо-луд, луд,луд.Тва мога да кажа за него.Забавен и винаги трябва да се вслушва във филмите,които му предлагам да гледа :Р
Пешо-отскоро го позавам (е,не чак толкзо скоро),но си ме кефи човека :Р.Луда глава като мене,обича да се бъзика с кой ли не.Шамане,стой си такъв.;) и за догодина си вземи Райд макс за хебарките на село :Д
Живко-Живко си е Живко.Лудак :Р,запалих го по Крейдъл ъф Филт :Д.Мъртъвко,ю рул!

Това са моите най-близки приятели.Надявам се и в бъдеще отношенията ни да се запазят.Обичам ви ,хорааааааа,без вас съм за никъде!{}
posted by Amaya @ 1:45 пр.об.  
4 Comments:
  • At 9:42 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Денннн!
    Първо,и аз мноого си те обичкам.
    И след това,радвам се,че не си ме пропуснала (= {}

     
  • At 11:56 пр.об., Blogger Amaya said…

    Щом ти,анонимко,си ми Приятел/ка няма да те пропусна ;).А кой си? :Д

     
  • At 1:28 сл.об., Blogger han4ito said…

    ei den,thanks,4e si me spomenala kato tvoq fr :) ocenqvam go.blagodarq sa6to za na4ina , po koito si me opredelila :p {} cunkii

     
  • At 4:21 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Den said...
    Щом ти,анонимко,си ми Приятел/ка няма да те пропусна ;).А кой си? :Д

    11:56 AM


    Омфг,Ден,това съм аз...с малко закъснение =D

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates