сряда, август 30, 2006
Мразя,когато става така :(

Ето ,дойде срядата.И майка ми си тръгна.Това е може би едно от най-гадните чувства.Все пак когато прекара повече време тука свиквам всеки ден да съм с нея и когато дойде време да се прибира ми става много ,много кофти.Разбираемо,може би.Та,да изясня нещо.Майка ми идва няколко пъти в седмицата ,защото живее в съседния квартал.Нямам нищо против това и не е плод на някаква семейна трагедия,споко.Живее с втория ми баща,когото обожавам ;).Но винаги когато си тръгва ми става адски тъжно.Все пак ми е майка.Винаги съм искала да я виждам когато пожелая...Тъпо,тъпо,тъпо.Тя също винаги се натъжава..Но стига съм ви занимавала с това.
Ммм...мисля да отида да си похапна дюнер,или може би нещо друго.Коремът ми дава отзиви да бъде навестен чрез консумация...Тъй ще направя.
posted by Amaya @ 6:26 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates