неделя, септември 03, 2006
Няма скука засега... :)

Мда,няма скука!Защото най-добрата ми приятелка файнали се върна от почивката си с майка й.
Училището наближава и ми предстои да се сблъскам с куп нови характери и физиономии...Това ме притеснява.Мразя нова обстановка,мразя да свиквам с нови неща и да отвиквам от старите.Мисля,че в новото ми училище "СОУ Св.Патриарх Евтимий" ще ми хареса,поне така се надявам.Всичко ще е толкооова странно...да си в един клас с напълно непознати,вместо както всеки предишен 15-ти септември да се съберете целия стар клас в двора на старото училище.Както беше преди...Действаше ми супер успокояващо да видя всичките си съушеници-някой променили се,други не.Радвах се отново да вляза през входа,защото се чувствах като у дома си.Голяма част от съзнателният си живот след 7-мата година съм прекарала там.Спомням си всички хубави и за съжаление ужасни моменти.Което е нормално,де.Чувствах се спокойна като видя старата класна и другите учители.Сега всичко ще е различно и поне няма да отида сама,защото нз как щях да се справя.Вече наистина сериозно се подготвям за даскало,все пак имам 12 дни до започването му.Надявам се класът ми да не е като предишният.Защото наистина ще е много ,много жалко.
Всеки се ентусиазира като започне да пазарува за училище-новите дрехи,обувки,химикали,учебници,ако щете...Поне с мен става така.Друга година щях да изгарям от нетърпение да тръгна пак на училище.В началото си мислиш ,че няма да ти е трудно,затъжил си се за познатите физиономии,добрите приятели,дори и обичайните дразнители например...Сега се чувствам по-различно-имам всички неонходими неща за училище (почти всички) ,но не проявявам чак такова желание да го посетя.Не че ме мързи или нещо такова (е ,и това го има...),но просто не мисля че съм готова да се сблъскам с тази неизвестна действителност.Имам приятели,които биха ме подкрепили там,но не и в моя клас.И моята стесителност може да се окаже малка пречка в опознаването и запознаването с новите ми съученици.Мисля си,че всеки мой връстник се чувства така (почти всеки),всеки го очаква непознатото и новото.Но пък ... никой не знае какви изненади могат да се крият там.Е,след 12 дни ще разбера със сигурност...Дано не психясам дни преди това....:))))))))






posted by Amaya @ 12:30 сл.об.  
2 Comments:
  • At 1:42 пр.об., Blogger han4ito said…

    oh den,na vseki 6te e trudno..nali znae6-vsqko na4alo si ima krai kakto stana s na6iq nenormalen klas..no i vsqko na4alo vodi do novi emocii,priqteli i izjivqvaniq ,koeto e hubavo.Kofti e i az se izma4vam,no pak e za dobro..za6to ina4e cqla godina ni se sviva6e du6i4kata..To4no zaradi tozi nov start!UPSEH V NOVOTO DASKALO {}{}{}

     
  • At 5:02 пр.об., Blogger Amaya said…

    Хначе,успех и на теб,ще успеем ве,няма къде да ходим.Ама пак си е притеснително...Да става каквото ще ;)

     
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates