петък, септември 08, 2006
Семействата са поредното неразбираемо нещо...
Мда,по-скоро бих казала ,че отношенията м/у хората са странна работа.Сега тъкмо прочетох пост на най-добрата ми приятелка,отнасящ се за проблемите в нейното семейство.И се замислям...хах,та кое семейство няма проблеми и разправии?Твърде жалко,наистина.Моето семейство също не е идеално.Впро4ем сега бих казала ,че е идеално ,преди не е било.Все пак съм се замисляла с кво едно малко бебе,визирайки себе си,може да отблъсне собственият си генетичен баща?Да,интересно как...Все пак тази мисъл и други подобни са ме...тормозили и натъжавали дори.Някои са ми казвали "Не си заслужава да се кахъриш за подобно нещо","Не мисли за това"... Ха,лесно им е да го кажат.Случвало се е и да се ядосвам на въпросите на хора,които явно не знаят как се постъпва тактично.Хах ся нямам време да довършвам ,до друг път :).
posted by Amaya @ 12:46 сл.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates