понеделник, септември 25, 2006
Изпитвам носталгия...
Да,носталгия е то4ната дума.Днес ходих до старото си училище да се видя със бившите си съу4еници.И ми стана...мъчно.Преди се радвах ,че отивам на ново място при нови хора,но сега разбирам че през цялото време съм искала да бъда на старото място със старите познати лица.Защото там се чувствах...наистина щастлива.Не ме разбирайте погрешно-аз харесвам новото си училище и клас.Дори повече отколкото съм предполагала.Но....Някак си бих дала всичко, за да бъде по старому.Видях се с Русалия (Салкъ ^^) и си спомних затова как преди прекарвахме цялото си време в даскало заедно.Видях се и с другите си съу4ени4ки.Сега можех отново да съм там,да карам биология в момента.Харесва ми настоящето ми,но нещо ме тегли назад...Отново към всико изживяно,към всичко което съм изпитвала с старият клас...Наистина е жалко,защото няма,никога не е имало и няма да има клас като бившият 7а.Така е,съвсем вярно.Защото може и да не бяхме най-задружният клас,но бяхме нещо пове4е-всеки можеше да раз4ита на всеки за по4ти всичко.Може би това важи и за новият ми клас,но все още да не съм го осъзнала.Все пак ги познавам само от седмица,едва ли мога да преценя ситуацията веднага.Просто днес ми се щеше да се върна назад във времето,защото като влязох в у4илището,видях отново познати физиономии да хвър4ат насам-натам,познати у4ители,приятели...Страшно много ми домъ4ня 4е не съм част от това...Може би ще кажете ,че правя от мухата слон.Всъщност може и така да е,и аз нз.Но пък мисля ,4е си заслужава да се върне времето назад дори и само за ден,за да си спомним какво беше преди.Как се чувствахме преди,какво изживявахме и пред какво се изправяхме всеки ден в у4илище.И някак си всичко беше по-лесно когато си с познатаите до болка същества....Не съм предполага 4е така ще ми липсва старият клас,но....е факт.Така се чувствам и не мога да го променя,освен докъто не отшуми с времето.И...съжелявам че ве4е не съм 4аст от бившият 7а клас...Наистина жалко.
posted by Amaya @ 1:34 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates