петък, септември 15, 2006
Честит първи учебен ден на всички....
Да,започна се.Дойде 15-ти септември и си замина със същата скорост.Днес посетих новото си училище.Мина...добре.Даже сравнително добре,по-добре отколкото очаквах в интерес на истината.Запознах се с пове4ето мои съученички.Само едно момче в класа.Мисля,че ще се разбирам с тях или поне аз от моя страна ще се постарая :-).
Честно казано и искам тук да кажа едно голямо "тенкс" на ПешоОоОоО.Щото отидохме заедно и ме изтърпя :Р,тенкс Пешо,наистина си прекарах супер,нз за теб.Дори и колата със сол и черен пипер ми хареса :).Супер си и оценявам всичко,което правиш :)Надявам се да си останем приятелчета...:)
Та това е от мен хорица...Нямам време да се разпростирам,4е ме о4аква поредният 4-ти епизод на Призън Брейк :).Айде Пийс и до следващия път :)
posted by Amaya @ 11:26 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates