неделя, септември 17, 2006
Още един безмислен пост Vol.2
Айде пак започвам с безмислиците.Неска ни е първият ден на даскало...И аз съм втора смяна,което ме устройва и ме кефи :Р.Все още е рано ,за да запо4вам да се приготвям за дасало,пък и няма никой в скайп-изглежда всички са 1-ва смяна...(нека им).И нз какво да павя.Както обикновено ПС-то ще загрее бързи4ко и ще трябва да го изклю4вам...Поне няма да ходя сама на у4илище,е надявам се да е така де...
Мм японците имат бая стойностни песни,много ми харесват.Сега съм се посветила на Reddish-D'espairsRay.Дивашка песен :Д.Нз какво друго да измисля,като се върна от даскало и като изгледам старта на ББ3 ще споделя впе4атленията си от наистина първия у4ебен ден.;)
Пийс :Р


posted by Amaya @ 11:52 сл.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates