сряда, септември 27, 2006
Защо се чувства така?

Здравейте на всички,които все още 4етат този блог.Преди да вляза в банята тази ве4ер про4етох поста в блога на едно моми4е,много скъпо за мен.И се чудех досега защо тя си мисли ,че не съществува?И ми хрумна,че понякога ние-приятелите,сякаш забравяме за хората,които ни подкрепят и веселят...И защо става така?
Почувствах се кофти ,когато про4етох ,че въпросното моми4е се чувства отхвърлена и ...незабележима.Но и аз съм се чувствала така.И е едно от най-гадите чувства,които можеш да изпиташ,наистина.Опитах се да разбера защо тя се чувства така,защото я познавам прекрасно и по4ти във всички слу4си бих се досетила.Но не и този път.Не казвам ,че няма при4ина ад се чувства така,съвсем не е това...Просто това ме навежда на мисълта ,че може би сме се отчуждили една от друга,което е жалко,наистина жалко.И тъжно.Та,чрез този пост бих искала да й се извиня ако съм допринесла без да искам с нещо за сегашното и състояние.Съжалявам,каквото и да съм направила.Мисля 4е заслужаваш да знаеш 4е съм с тебе...винаги е било така и едва ли скоро ще престане да бъде.Съжалявам...

posted by Amaya @ 9:51 пр.об.  
1 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates