сряда, септември 27, 2006
Обида или ярост?
Не,ярост е твърде силна дума,може би "ядосване" е по-подходяща в слу4ая.Но за обида-да,тя си е на място.
Обидно е ,че всичко става пред о4ите ми,тя дори няма намерение за извинение или признание.Нали всеки човек е единствен и неповторим?Е,поне така трябва да е.Още по-гадно става когато така о4евидно и без да й пука го прави,нали?Може би никой не схваща за какво говоря...ами 4естно казано не пиша тука за да схванете.Просто няма на кой друг да обясня,понеже въпросният 4овек "бяга"...И се 4увствам тъпо,защото все пак ми е ултра близка и едва ли заслужавам да стане така.И нз какво трудно има в това да ... има свой собствен стил,и характер и...вси4ко останало.И как й е толкова лесно да отри4а като я питам,въпреки 4е й двете знаем отговора?Познавам я от толкова време ,а ме лъже невъзмутимо и без да й дреме...Къде ни отида приятелството?Това приятелство което задържахме толкова време?Къде е сега?Еми няма го...ве4е.Защото аз не съм 4овек ,който може да бъде лъган и имитиран,мразя го това.Този е най-....трудният за писане и тъжен пост,който съм писала досега.Едва ли мога да понеса пове4е от понесеното до тук.И краят е доста странен,такъв какъвто никога не съм о4аквала.
posted by Amaya @ 12:23 сл.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates