събота, ноември 04, 2006
Един безмислен пост...вол.4
Алоха =) Ся се 4удя и мая какво да правя,върнах се от ки4ука преди малко (обядвахме с майка ми,баща ми и неговия син,тъй де моя не-то4но-брат) и ся ми измтъзват краката.Ям Лейс зелен и .....дори нз какво да пиша.Момент да си отворя Пит-була.***
Готово,този път нищо не изпръсках и не го разлях половината.Боли ме корема,спала съм на криво и съм като развалина.
Сега се самопоздравявам с Dir en Grey-Kasumi ^^ и чатя със Салка.Примпомня ми си моменти от миналата година и се хилим както винаги.Оф наистина нямам представа кво да пиша.Сори 4е ви изгубих времето...\/
posted by Amaya @ 5:07 пр.об.  
0 Comments:
Публикуване на коментар
<< Home
 
About Me


Name: Amaya
Home: Пловдив, Bulgaria
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates